Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie.
OK

Celé Česko čte dětem

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

V akci

Vaše cena 69 Kč
skladem
Vaše cena 99 Kč
skladem
Vaše cena 99 Kč
skladem

Doprava a platba

Doprava a platba za knihy


U všech objednávek nad 1000 Kč s DPH máte dopravu ZDARMA.

 

V našem zásilkovém knihkupectví si můžete vybrat z těchto způsobů dopravy a platby:

Způsoby platby:

  • Dobírka

Objednávku zaplatíte v hotovosti až při přebírání zboží od poštovního doručovatele, řidiče přepravní společnosti DPD, Geis, INTIME pracovníka výdejního místa apod.. Při tomto způsobu doručení je v ceně již připočteno doběrečné.

  • Bankovní převod

Platba je realizována bezhotovostním bankovním převodem. Zboží odesíláme po připsání celkové částky k úhradě včetně DPH na náš uvedený bankovní účet: 2800450201/2010 vedený u Fio banky. Jako variabilní symbol nezapomeňte uvést své číslo objednávky! Po objednání zboží automaticky obdržíte potvrzovací e-mail, kde budou uvedeny potřebné údaje (číslo účtu, variabilní symbol a požadovaná částka). Úhradu lze provést také vkladem na náš účet na pobočkách Fio bank.

Platba převodem na náš účet je pro Vás výhodnější, neboť Vám není účtována platba za dobírku. Většina našich zákazníků volí jako nejčastější způsob úhrady za zboží bankovní převod. Proto jej chceme doporučit také Vám.

  • Bankovní převod prostřednictvím platebního systému GoPay

Platba je realizována bezhotovostním bankovním převodem pomocí platební brány GoPay. Zboží odesíláme po připsání celkové částky k úhradě včetně DPH. GoPay je český internetový platební systém s vysokou úrovní bezpečnosti. Nabízí veškeré platební metody v rámci jednotného uživatelského prostředí s optimalizovanými kroky pro snadné a rychlé provedení platby. Systém umožňuje online platby zákazníkům banky Raiffeisenbank, Komerční banka, mBank, FIO banka, zrychlený převod je možný u banky GE Money Bank, UniCredit Bank, Česká spořitelna - Platba 24, ČSOB. Zákazník, který nemá účet ani u jedné z uvedených bank, může využít klasického bankovního převodu. Dále je možné použít platební tlačítko GoPay, toto je určené pro online platbu zákazníkům, kteří mají aktivovánu GoPay peněženku. Při online platbě dojde k připsání platby na náš účet během několika sekund, v případě zrychlené platby je provedena platba v řádu několika desítek minut. Tyto platby velmi urychlí možnou expedici zboží, zboží tedy může být u zákazníka již následující pracovní den.

  • Platební kartou

Náš zásilkový obchod přijímá tyto platební karty: Master Card, VISA


Způsoby dopravy:

(Doporučujeme)

Doručení kurýrem DPD

  • Cena za dopravu je v případě platby předem 90 Kč.
  • Cena za dopravu je v případě platby na dobírku 125 Kč.
  • Objednané zboží je expresně doručeno prostřednictvím kurýrní společnosti DPD
  • Přepravní společnost DPD doručuje zboží obvykle do 24 hodin po celé ČR. Zboží vám bude doručeno následující pracovní den od předání zásilky od nás dopravci.
  • DPD Private umožňuje komfortní doručení domů nebo do zaměstnání založené na aktivní komunikaci s příjemcem.
  • Při využití tohoto způsobu dopravy je nutné zadávat telefonní číslo, na kterém jste k zastižení.
  • Zásilku můžete sledovat na adrese: http://www.dpd.com/cz. Do políčka 'Sledovat zásilku', napíšete číslo zásilky, které je Vám zasláno na e-mail nebo telefon a klikněte na OK.

Nemáte-li přístup na internet, kontaktujte zákaznickou linku DPD na čísle 841 700 700 nebo 225373107. Výhody pro příjemce zásilky:

  • SMS/e-mail jeden pracovní den před doručením zásilky. Odpovědí na tuto SMS zprávu/e-mail je možné jednoduše změnit termín doručení.
  • SMS/e-mail v den doručení s tříhodinovým upřesněním času doručení. (SMS/e-mail jsou odesílány automaticky)
  • Telefonické kontaktování kurýrem v případě nedodržení časového intervalu uvedeného v SMS/e-mailu.
  • Večerní doručení v Praze, Brně, Ostravě od 17 do 20 hodin.
  • Prostřednictvím http://www.chcisvujbalik.cz lze potom změnit termín nebo adresu následujícího doručení.

 

Česká pošta

Vzhledem k tomu, že Česká pošta od 1.2.2015 výrazně zdražila za přepravu balíků, u tohoto dopravce jsme museli upravit ceny. Doporučujeme v případě platby na dobírku využít raději dopravce kurýra INTIME, nebo výdejní místo Zásilkovna, kde Vás vyjde doručení levněji a s vetším komfortem doručení.

  • Cena za dopravu je v případě platby předem 90 Kč.
  • Cena za dopravu je v případě platby na dobírku 135 Kč. 
  • Balík je 2-3 pracovní dny na cestě od odeslání.
  • Objednané zboží je doručeno prostřednictvím České pošty tzv. Doporučený balíček.
  • Zásilku můžete sledovat v online systému České pošty zde. Nemáte-li přístup na internet, kontaktujte bezplatnou telefonní linku České pošty 800 177 889.
  • V případě, že vás doručovatel nezastihne na uvedené adrese, bude zásilka uložena na příslušné poště s tím, že do schránky vám bude vložena informace o uložení zásilky. Na poště je zásilka standardně uložena 15 dní.

Doručení kurýrem Geis

  • Cena za dopravu je v případě platby předem 90 Kč.
  • Cena za dopravu je v případě platby na dobírku 125 Kč.
  • Objednané zboží je expresně doručeno prostřednictvím kurýrní společnosti Geis
  • Přepravní společnost Geis doručuje zboží obvykle do 24 hodin po celé ČR. Zboží vám bude doručeno následující pracovní den od předání zásilky od nás dopravci.

Doručení kurýrem DPD

  • Cena za dopravu je v případě platby předem 90 Kč.
  • Cena za dopravu je v případě platby na dobírku 125 Kč.
  • Objednané zboží je expresně doručeno prostřednictvím kurýrní společnosti DPD
  • Přepravní společnost DPD doručuje zboží obvykle do 24 hodin po celé ČR. Zboží vám bude doručeno následující pracovní den od předání zásilky od nás dopravci.
  • DPD Private umožňuje komfortní doručení domů nebo do zaměstnání založené na aktivní komunikaci s příjemcem.
  • Při využití tohoto způsobu dopravy je nutné zadávat telefonní číslo, na kterém jste k zastižení.
  • Zásilku můžete sledovat na adrese: http://www.dpd.com/cz. Do políčka 'Sledovat zásilku', napíšete číslo zásilky, které je Vám zasláno na e-mail nebo telefon a klikněte na OK.

Nemáte-li přístup na internet, kontaktujte zákaznickou linku DPD na čísle 841 700 700 nebo 225373107. Výhody pro příjemce zásilky:

  • SMS/e-mail jeden pracovní den před doručením zásilky. Odpovědí na tuto SMS zprávu/e-mail je možné jednoduše změnit termín doručení.
  • SMS/e-mail v den doručení s tříhodinovým upřesněním času doručení. (SMS/e-mail jsou odesílány automaticky)
  • Telefonické kontaktování kurýrem v případě nedodržení časového intervalu uvedeného v SMS/e-mailu.
  • Večerní doručení v Praze, Brně, Ostravě od 17 do 20 hodin.
  • Prostřednictvím http://www.chcisvujbalik.cz lze potom změnit termín nebo adresu následujícího doručení.

 

Výdejní místa - osobní odběry

  • Jedná se o externího partnera, který má na starosti pouze předávání zboží, podobně jako například Česká pošta. Zboží bude dodáno na Vámi vybrané výdejní místo. Jakmile bude připraveno k vyzvednutí, obdržíte SMS. Odběrní místa slouží pouze k převzetí kompletní zásilky s předem objednaným zbožím.
  • Balík bude připraven k vyzvednutí na zvolené pobočce za 2 pracovní dny od odeslání.
  • Upozorňujeme, že odběrní místa (výdejní místa) jsou provozována společností provozující službu Zásilkovna.cz, Uloženka.cz nebo depa DPD Parcel SHOP, a tyto společnosti využíváme jako partnera. Nejedná se o naše prodejny ani pobočky.

Zásilkovna.cz (Doporučujeme)

  • Cena za dopravu je v případě platby předem 49 Kč.
  • Cena za dopravu je v případě platby na dobírku 88 Kč.
  • Nejširší síť nezávislých výdejních míst v ČR a SR.
  • 204 výdejních míst Zásilkovna.cz tzv. Z-Point.

Výhody pro příjemce zásilky:

  • Zboží si můžete vyzvednout osobně v otevírací době příslušné provozovny.
  • Dlouhá otevírací doba výdejních míst (většina poboček má otevřeno do 19:00 hod)
  • Na vyzvednutí je lhůta 7 dní. Po doručení zásilky na vámi zvolené výdejní místo vám pošle Zásilkovna SMS a e-mail s heslem.Od této chvíle si ji můžete kdykoli do 7 dnů vyzvednout.
  • Při nevyzvednutí je zásilka odesílána zpět na adresu prodávajícího. Za opětovné zaslání účtujeme další poplatek za dopravu.

 

Načítání: seznam poboček osobního odběru
Načítání: seznam poboček osobního odběru

DPD Parcel Shop

  • Cena za dopravu je v případě platby předem 69 Kč.
  • Cena za dopravu je v případě platby na dobírku 104 Kč.
  • přes 80 výdejních míst DPD Parcel Shop.
  • Služba Doručení do DPD ParcelShop umožňuje přepravu zásilek do jednoho z odběrných míst v České republice. Odběrná místa zajišťují depa DPD, pobočky sítě Uloženka.cz, a prodejny Mountfield. Aktuálně síť DPD ParcelShopů zahrnuje 80 odběrných míst. Doručení do DPD ParcelShop poskytuje komfort příjemci, který si zásilku vyzvedne v nejvhodnější lokalitě a podle svých časových možností.
  • Přehled DPD Parcel Shopů najdete zde http://www.dpdparcelshop.cz/
  • Zásilku můžete sledovat na adrese: http://www.dpd.com/cz. V horním menu je políčko 'Sledování zásilky', kam napíšete číslo zásilky, které je Vám zasláno na e-mail a klikněte na OK
  • Přepravní společnost DPD doručuje zboží obvykle do 24 hodin po celé ČR. Zboží vám bude doručeno následující pracovní den od předání zásilky od nás dopravci na vybraný DPD Parcel Shop.

Výhody pro příjemce zásilky:

  • Uložení zásilky v DPD ParcelShopu 7 kalendářních dní.
  • SMS/e-mail s informací, že jsme zásilku doručili do DPD ParcelShopu.
  • Na většině poboček si můžete vyzvednout zásilku i o víkendu a dobírku zaplatit platební kartou
  • Možnost zaplatit dobírku platební kartou v prodejnách Mountfield a na depech DPD. Na pobočkách Uloženka.cz lze platit pouze v hotovosti.
  • Pobočky jsou otevřené 7 dní v týdnu.

Uloženka.cz - Heureka Point

  • Doručení probíhá prostřednictvím kurýrní služby DPD ParcelShop.
  • Cena za dopravu je v případě platby předem 69 Kč.

Doručování zásilek na Slovensko

  • Na Slovensko doručujeme zboží prostřednictvím Výdejních míst Zasilkovna.cz
  • Cena za dopravu je v případě platby předem 99 Kč.
  • Platbu za zboží je nutné provést předem na náš bankovní účet v CZK, na Slovensko neposíláme na dobírku
  • Pokud budete objednávat ze Slovenska, dejte nám prosím nejprve vědět e-mailem.


Kontrola zásilky při převzetí od přepravní služby, reklamace.

  • Zboží je odesláno zákazníkovi v neporušeném obalu, který je uzpůsoben charakteru zboží a zabraňuje jeho poškození. V zásilce je přiložena faktura plnící funkci reklamačního a daňového dokladu.
  • Způsobem balení se snažíme všechny zásilky maximálně ochránit před poškození při přepravě, ale může dojít k tomu, že k vám přijde balík poškozen. Z tohoto důvodu Vám doporučujeme bezprostředně při převzetí překontrolovat stav zásilky. Viditelně poškozené nebo rozbalené zásilky prosím nepřebírejte. Odmítnutí zásilky je nutné telefonicky ihned oznámit prodávajícímu telefonicky.
  • V případě, že to bude možné, otevřete zásilku před doručovatelem.
  • Skrytou vadu zásilky (zboží je nekompletní nebo poškozené) zjištěnou po převzetí je zákazník povinen oznámit dopravci bez zbytečného odkladu a vyžádat si sepsání zápisu o škodě. Pro rychlé vyřízení škodní události je nutné zápis o škodě zaslat e-mailem prodávajícímu. Dopravce má právo přesvědčit se o skutečném stavu poškození či částečné ztráty zásilky. Z těchto důvodů nesmí zákazník s poškozenou zásilkou jakkoliv manipulovat a je povinen zachovat i obal, ve kterém mu byla poškozená zásilka doručena.
  • Pokud zásilku s poškozením převezmete a na tuto skutečnost přijdete později, na pozdější reklamace způsobené vinou dopravy pak nelze brát zřetel a zamítnuty!


    Ceny platné od 8.3.2017